Friday, June 27, 2008

سببوا احمد عز فى حاله

اصبح احمد عز بقدره قادر وبغير نذير السبب الرئيسى للفوضى والفساد فى مصر المحروسه ... وتوالت الاقلام والبرامج التلفزيونيه فى مهاجمه احمد عز .. وببساطه شديده اصبح احمد عز هو مشكله مصر الاولى . وهو امر مضحك زى المثل المصرى القائل - ماقدرش على الحمار بينط على البردعه
نسى الجميع من وراء احمد عز وكيف صعد احمد عز من هو شريك احمد عز ومن يدافع عن احمد عز ؟ نسى الجميع كل هذا ومسكوا فى احمد عز
واقسم باغلظ الايمان لو احمد عز اختفى غدا هيطلع لنا محمود عز ومحمد عز وعلى عز وحماده عز وتوتو عز وسيد عز وابو العز وغيرهم من الاعزاز
احمد عز ياساده ماهوالا ورقه فى صفحات كتاب فاسد وما هو الا مؤدى يقوم بدوره باتقان ولا يخرج عن نص السيناريوا المكتوب يانامل مخرج عظيم حالف يطلع دين ابونا

No comments: